در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه مطرح شد

فرماندار سقز: مدرسه تئاتر و سایر هنرها راه اندازی شود

شناسهٔ خبر: 03165EB2 -
فرماندار سقز گفت: تامین مالی برنامه های فرهنگی و هنری از دغدغه های ارشاد باشد و امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد راه اندازی مدرسه تئاتر و سایر هنرها در این شهرستان باشیم.

به گزارش هاناخبر ، فرماندار سقز در آیین اختتامیه اولین جشنواره استانی تئاتر خیابانی زیویه با اشاره به اهمیت فرهنگ و هنر در رشد، بالندگی و سرزندگی اجتماع، خواستار توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همه هنرها شد.
جعفر توان با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و حامیان این جشنواره از جمله اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری سقز، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل طلای کردستان و به ویژه خانواده زارع زاده و دبیر این جشنواره امیر زارع زاده، بیان نمود: فرمانداری سقز حامی برنامه های فرهنگی و هنری خواهد بود.
فرماندار سقز با اشاره به اتمام کارهای عمرانی ساختمان پلاتو، عنوان نمود: تجهیز این زیرساخت فرهنگی و هنری نیازمند ۳ میلیارد تومان اعتبار است که با پیگیری فرمانداری ۱/۵ میلیارد تومان آن توسط استاندار محترم دکتر زارعی کوشا تامین اعتبار و در ماه های اخیر، این مکان فرهنگی و هنری، تجهیز خواهد شد.
توان با اشاره به دغدغه فعالان فرهنگی و هنری برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، ادامه داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، برنامه منظم اقتصادی برای تامین مالی برنامه های تدوین کند.
وی بیان داشت: به دلیل دغدغه فعالان فرهنگی و هنری، تمام هزینه های برگزاری هجدهمین جشنواره تئاتر کُردی، توسط فرمانداری تامین و این برنامه وزین با کیفت مناسب در سقز برگزار می شود.
در ادامه از آثار، نفرات و گروه های برتر با حضور فرماندار سقز، مدیرکل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، مدیرعامل طلای کردستان، جانشین دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر کردستان، رییس شورای اسلامی شهر و شهردار سقز و داوران تجلیل شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =